Hogyan használd a Google Cégemet vendéglátóhelyként?

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Email
Print

A Google Cégem ingyenes eszköz segítségével minden fontos információt megtalálhatnak vállalkozásunkról egy helyen. Ma már nem elég a Google Keresőben vagy a Google Térképen cégünk nevével jelen lenni. Vásárlóink, ügyfeleink arra is kíváncsiak, mikor vagyunk nyitva, hogyan léphetnek velünk kapcsolatba, hogyan juthatnak el hozzánk a leggyorsabban. Vásárlói döntéseikben nagy szerepet játszhat, hogy a legfontosabb adatok mellett milyen képeket, milyen véleményeket találnak vállalkozásunkról.

Alkalmazd az alábbi ötleteket és építsd be a kommunikációdba a Google Cégem használatát, hogy még több vendég juthasson el hozzád.

• A regisztrációnál add meg pontos címedet (üzlet vagy iroda cím, telephely), telefonszámodat, webhelyed címét, nyitvatartásodat, tölts fel képeket, hogy minél több információt kaphasson a felhasználó.

• Tölts fel fényképeket, amelyek bemutathatják szolgáltatásaidat, tevékenységeidet! Ha fotókat adsz hozzá profilodhoz, akkor több útvonaltervezési kérelem érkezhet hozzád a Google Térképen, és több kattintást érhetsz el webhelyeden.

• Ha ezen a felületen válaszolsz ügyfeleid kérdéseikre, közvetlenebb kapcsolatot alakíthatsz ki velük. Tudasd ajánlataidat közvetlenül a követőiddel, ezzel kifejezheted, hogy nagyra értékeled hűségüket. Érdemes egy rövidebb, egyedi nevet kitalálni, amelyet könnyebb megjegyezhetnek.

• Nyerd el az ügyfelek bizalmát azzal, hogy válaszolsz a véleményekre!  A véleményekre reagáló cégeket a fogyasztók sokkal megbízhatóbbnak tartják.

• Számolj be újdonságaidról! Készíts rövid bejegyzéseket aktuális híreidről, új termékeidről, akcióidról, tevékenységeidről! Ezek megosztásával még aktívabb lehet kommunikációd ügyfeleid felé.

+1 A statisztikai adatokból fontos információkat kaphatsz arról, milyen online, vagy offline kommunikációs eszközökkel kerülhetsz közelebb ügyfeleidhez, hogyan tudod őket még gyorsabban, hatékonyabban kiszolgálni.