Korábban már osztottam meg tippeket azzal kapcsolatban, hogyan tudod a forgalmadat felpörgetni, hogy még több vendéged legyen. Ma egy újabb csokorravalót gyűjtöttem össze, amelyeket ha fokozatosan bevezetsz, máris több foglalásod lehet.
1. Keresd fel a helyi újságot
Minden újságban van gasztro rovat, ahová el tudsz küldeni egy cikket egy ütős címmel. És hogy miről írj benne? Az új nyári menüről, egy új szolgáltatásról vagy egy új ajánlatról. Találj ki olyan témákat, amelyekben te is megjelenhetsz.
Témaötletek:
2. Használd a legmenőbb éttermi hashtageket a közösségi médiában
Sok olyan hashtag van az Instagramon, amelyet kifejezetten éttermek használnak és azt is bizonyos napokon. Kezdd el ezeket használni a kommunikációdban és lépj be a vérkeringésbe te is.
Hashtag ötletek:
3. Nemzeti ételnapok bevezetése
Ez főként Amerikára jellemző, de ott szinte minden héten van valamilyen nemzeti ételnap. Érdemes ennek alaposabban utánanézni és elterjeszteni a vendégeid köztudatába. Várd őket aznap speciális ajánlattal, amit már előre megpromózol – így tuti teltházzal fogsz üzemelni.
Nemzeti ételnapok:
4. Hozz létre YouTube csatornát az étterem számára
A YouTube rengeteg lehetőséget kínál egy étterem számára. Állíts be egy csatornát kifejezetten az éttermed számára, majd tegyél közzé videókat a szakácsról, egyszerű főzési útmutatókkal. Nem kell, hogy hosszúak legyenek, csupán 5 perces főzési tippek, különben továbbléphetnek a felhasználók. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy megismerjék a vendégek az éttermed. Ráadásul, ha a nézőknek tetszik az étel, akkor be akarnak menni az étterembe, hogy megkóstolják az eredeti ízeket.
5. Lovagold meg a közösségi média trendeket
Használj további menő hashtageket a kommunikációd során, hogy felhívd a vendégek figyelmét az éttermedre.
Hamarosan tovább folytatom a sort újabb öt tippel, amely szintén arra kérdésre ad választ, hogyan tudod felpörgetni a forgalmadat.
Amennyiben úgy érzed, elvesztél a közösségi média útvesztőjében, töltsd ki a 60 perces ingyenes konzultációt igénylő űrlapot és beszéljük át, milyen elképzeléseid vannak. Szívesen segítek neked elérni az általad kitűzött marketing célokat, legyen szó stratégia készítésről, közösségi média kezelésről vagy akár blogcikkek írásáról.
Ha tetszett neked a cikk és további értékes tartalmakat szeretnél, kövess engem az alábbi helyeken is.