Pörgesd fel a forgalmadat az alábbi 5 trükkel - 1. rész

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Email
Print

Korábban már osztottam meg tippeket azzal kapcsolatban, hogyan tudod a forgalmadat felpörgetni, hogy még több vendéged legyen. Ma egy újabb csokorravalót gyűjtöttem össze, amelyeket ha fokozatosan bevezetsz, máris több foglalásod lehet.

1. Keresd fel a helyi újságot

Minden újságban van gasztro rovat, ahová el tudsz küldeni egy cikket egy ütős címmel. És hogy miről írj benne? Az új nyári menüről, egy új szolgáltatásról vagy egy új ajánlatról. Találj ki olyan témákat, amelyekben te is megjelenhetsz. 

Témaötletek:

  • A város legjobb szabadtéri teraszos éttermei
  • Online rendelés és kiszállítás
  • A helyi étterem most már gluténmentes menüvel is várja a vendégeket.

2. Használd a legmenőbb éttermi hashtageket a közösségi médiában

Sok olyan hashtag van az Instagramon, amelyet kifejezetten éttermek használnak és azt is bizonyos napokon. Kezdd el ezeket használni a kommunikációdban és lépj be a vérkeringésbe te is.

Hashtag ötletek:

  •  mozgalmas hétfő – #ManicMonday
  • keddi desszert – #TuesdayTreat
  • ingyenes cucc pénteken – #FreebieFriday

3. Nemzeti ételnapok bevezetése

Ez főként Amerikára jellemző, de ott szinte minden héten van valamilyen nemzeti ételnap. Érdemes ennek alaposabban utánanézni és elterjeszteni a vendégeid köztudatába. Várd őket aznap speciális ajánlattal, amit már előre megpromózol – így tuti teltházzal fogsz üzemelni.

Nemzeti ételnapok:

  • Országos spagetti nap
  • Országos pite nap
  • Országos csokoládé nap

4. Hozz létre YouTube csatornát az étterem számára

A YouTube rengeteg lehetőséget kínál egy étterem számára. Állíts be egy csatornát kifejezetten az éttermed számára, majd tegyél közzé videókat a szakácsról, egyszerű főzési útmutatókkal. Nem kell, hogy hosszúak legyenek, csupán 5 perces főzési tippek, különben továbbléphetnek a felhasználók. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy megismerjék a vendégek az éttermed. Ráadásul, ha a nézőknek tetszik az étel, akkor be akarnak menni az étterembe, hogy megkóstolják az eredeti ízeket.

5. Lovagold meg a közösségi média trendeket

Használj további menő hashtageket a kommunikációd során, hogy felhívd a vendégek figyelmét az éttermedre.

  • Posztolj egy fotót a #sunset (naplemente) vagy #sunrise (napfelkelte) hashtaggel, amelyen kristálytisztán látszik az étterem a háttérben.
  • Készíts fotót az aktuális menüről vagy a nyári ajánlatról és használd a #foodporn hashtaget.

Hamarosan tovább folytatom a sort újabb öt tippel, amely szintén arra kérdésre ad választ, hogyan tudod felpörgetni a forgalmadat.

Amennyiben úgy érzed, elvesztél a közösségi média útvesztőjében, töltsd ki a 60 perces ingyenes konzultációt igénylő űrlapot és beszéljük át, milyen elképzeléseid vannak. Szívesen segítek neked elérni az általad kitűzött marketing célokat, legyen szó stratégia készítésről, közösségi média kezelésről vagy akár blogcikkek írásáról.

Ha tetszett neked a cikk és további értékes tartalmakat szeretnél, kövess engem az alábbi helyeken is.