Pörgesd fel a forgalmadat az alábbi 5 trükkel - 2. rész

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Email
Print

Az előző részben öt tippet osztottam meg veletek, amely gyors eredményt hoz a forgalomnövekedésben. Ma tovább folytatom újabb öt javaslattal, így már jó pár trükk lesz a tarsolyotokban, hogy növelni tudjátok a vendégek számát.

6. Szervezz főzőtanfolyamokat

Az előző cikk egyik ötletére építve, ha a séf havonta egyszer főzőtanfolyamot tart az étteremben (mondjuk egy olyan éjszakán, amely általában csendes vagy zárva tart), az új embereket vonzana a létesítménybe. Ezeket a kurzusokat a YouTube-csatornádra is fel lehet pakolni és újra felhasználni, ez is egy nagyszerű módja a nyilvánosság megszerzésének. 

7.  Vezess blogot

Az étteremnek nyilván van online megjelenése – például egy saját weboldal. Ideális esetben a weboldal rendelkezik blogolás lehetőséggel. Ha teheted, nevezd át gasztroblogra, majd felveheted az összes különféle gasztroblog gyűjteménybe, és ez akaratlanul is forgalmat hoz az étterem webhelyére.

8. Társulj a helyi vállalkozásokkal

Készítsetek magatoknak egy Partnerek fület a weboldalra, ahol mindenki bemutatkozási lehetőséget kap. Így az ő látogatóik számára is elérhetők lesznek rólad az információk, így te is hasznos tartalmakat osztasz meg a helyi vállalkozásokkal kapcsolatban. Jelentős forgalom terelődhet általuk a sebhelyedre és a Google rangsorban is előrébb vihet ez a linkcsere.

9. Ingyenes megjelenés az összes városi kiadványban

A városlakók, a nyaralók, az emberek, akik üzleti céllal látogatnak a városba, enni akarnak. Ezért próbálj bekerülni a városodban megtalálható ingyenes kiadványokba.

10. Ajándék helyi vállalkozások számára

Ha irodaházak vannak az étterme közelében, akkor az alkalmazottaikat szeretnéd ügyfélkörnek tekinteni. Tehát ajándékozd meg az irodai ebédlőjüket egy kávéfőzővel, amelyen például az étterem neve szerepel, finom emlékeztetőül.

Különleges kedvezménykártyákat is felajánlhatsz az alkalmazottak számára. De különleges kiszállítási szolgáltatást is kínálhatsz a későn dolgozó alkalmazottaik számára.

Adj egy népszerű helyi kiskereskedelmi üzletnek vagy létesítménynek egy órát, amelyen az étterem neve szerepel az óra számlapján. Ingyenes hirdetés minden ügyfelük számára.

Remélem az alábbi tippekkel adtam egy kis új impulzust számodra és sikerül felpörgetni a vállalkozásodat.

Amennyiben úgy érzed, elvesztél a közösségi média útvesztőjében, töltsd ki a 60 perces ingyenes konzultációt igénylő űrlapot és beszéljük át, milyen elképzeléseid vannak. Szívesen segítek neked elérni az általad kitűzött marketing célokat, legyen szó stratégia készítésről, közösségi média kezelésről vagy akár blogcikkek írásáról.

Ha tetszett neked a cikk és további értékes tartalmakat szeretnél, kövess engem az alábbi helyeken is.